GegroetVoor 20 euro:De verkoper van dit stuk geeft toe dat hij er niets van kent. Hij is een postzegelverzamelaar.Ik moet ook toegeven dat ik van postzegels niets afweet.AYSCaptain Hornet
Citaat van: Captain Hornet op september 22, 2015, 21:48:47 pmGegroetVoor 20 euro:De verkoper van dit stuk geeft toe dat hij er niets van kent. Hij is een postzegelverzamelaar.Ik moet ook toegeven dat ik van postzegels niets afweet.AYSCaptain HornetDe verkoper weet maar al te goed dat deze niet goed zijn. In zijn feedback is hij daar al meermaals op gewezen. Hij verbergt zich achter onwetendheid, maar dat kan nu niet meer van toepassing zijn. Als hij er echt niets van kent, waarom vraagt hij er dan die prijs voor? Als hij ze heeft opgezocht, dan zal hij wel weten dat het zeldzame stukken zijn, die een veelvoud waard zijn. Als hij ze echt zonder enig opzoekwerk heeft geplaatst, waarom dan niet starten aan 1 euro?Naar mijn ervaring is het enkel de stukken met de zwakke A die vals zijn, en ik heb al heel wat valse munten door mijn handen zien gaan, modern en eigentijds.Mvg,Misslagske