De functie van recent ongelezen topics/berichten lijkt niet te werken. Als ik erop klik dan krijg ik melding dat er niets nieuws is terwijl ik wel nieuwe berichten zie onder "recente berichten".
HalloDe "overzicht" pagina vind ik fantastisch, dit is zeker gemakkelijk voor het zoeken en te vergelijken, superGrtjs
Citaat van: jagoedo op december 09, 2015, 19:37:16 pmDe functie van recent ongelezen topics/berichten lijkt niet te werken. Als ik erop klik dan krijg ik melding dat er niets nieuws is terwijl ik wel nieuwe berichten zie onder "recente berichten".Hier lijkt het correct te werken.Heeft iemand van jullie ook dit probleem?Mvg,Misslagske
GegroetProficiat met de website. Ik ben en blijf fan van het eerste uur. Alhoewel ik de voorbije weken toch wel eens gevloekt heb omdat het voor mij niet meer overzichtelijk was en een "fuck you moment" eraan kwam.Er is geen "fuck you moment" aangekomen maar wel een crash van mijn harde schijf van mijn laptop. De hersteldienst heeft veel kunnen herstellen en recupereren. Maar mijn folder met scan's, foto's, documentatie en gerealteerde informatie ben ik volledig kwijt.Dus F*** Y**! Ik kan weer eens herbeginnen. Uit de fouten leert men zeggen ze.Het overzicht is zeer praktisch. Dit is een monnikenwerk om bij te houden! Ik weet het want ik probeer het bij te houden en het lukt me niet. Hoe kan ik dit uitprinten? Ik gebruik regelmatig (altijd) de try out pdf-versie van 2013. Als men naar een beurs gaat of als er iets crasht is een papieren versie toch nog handig. Zo'n resumélijst met één foto en korte beschrijving bij de hand is toch zo praktisch tijdens het loepwerk. Komende dagen gooi ik nog een paar vondsten, waar ik zelf nu drie van heb, op de site.AYSCaptain Hornet
Ik heb een optie toegevoegd. Nu zijn er dus 3 opties:- Recente Ongelezen Topics- Recente Reacties (hier worden enkel threads getoond waarin je hebt deelgenomen)- Recente Berichten (hier worden alle threads getoons waarin ongelezen berichten te zien zijn)Test het eens, en laat maar weten wat je er van vindt!Mvg,Misslagske
Is het misschien mogelijk om de functie om login te onthouden te integreren op de huidige website. Niet zozeer een probleem op pc/mac maar eerder met mobile browsers waardoor je je bij ieder bezoek opnieuw moet inloggen (of dat probleem heb ik toch).